مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-10سياسي

1600 واحد مسکونی برای منبع آب و حصیرآباد اهواز ساخته می شوند


استاندار خوزستان از ساخت یک هزار و 600 واحد مسکونی برای منبع آب و حصیرآباد اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز، اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیماتی که در این مناطق گرفته شد، کارها و اقدامات خوبی انجام اما هنوز کامل نشده است و این امور همچنان در حال اقدام است.

وی در ادامه با یادآوری تشکیل قرارگاه نبی اکرم در راستای تسریع روند این کارها، از سردار حسن شاهوارپور و عبدالرضا حاجتی که بانی خیر شدند، قدردانی کرد و افزود: همچنین از مدیریت کل بحران، دادگستری، نفت، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، فولاد، نیشکر، مساجد، گروه های جهادی و… که برای تعمیر منازل آسیب دیده مردم و آسفالت معابر در این منطقه پای کار آمدند و دست به دست هم دادند تا در این زمینه رضایت نسبی ایجاد شود، تشکر می کنم.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه ما برنامه اساسی را برای انتقال منازل مردم این منطقه در دستور کار خود داریم، تصریح کرد: با اداره راه و شهرسازی در این خصوص رایزنی هایی انجام شده است و مقرر شد که یک هزار و 600 واحد مسکونی برای این مناطق ساخته خواهد شد.

شریعتی در ادامه گفت: امروز هم در منطقه منبع آب و کوی آل صافی و مناطق اطراف آن کار بهسازی شروع شد که با همت همه دستگاه های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 واحد مسکونی برای منبع آب و حصیرآباد اهواز ساخته می شوند

1600 واحد مسکونی برای منبع آب و حصیرآباد اهواز ساخته می شوند