مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 15:002020-12-10سياسي

بخش اتفاقات بیمارستان فیروزآباد دهه فجر به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: گسترش بخش اتفاقات بیمارستان فیروزآباد تا پایان سال به سرانجام و در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، مهرزاد لطفی امروز در بازدید از بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد که به همراه نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد قیروکارزین و فراشبند ، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستانی صورت گرفت از  بخش های مختلف این بیمارستان از جمله سی سی یو،  آی سی یو، جراحی مردان، اتفاقات، رادیولوژی و دیگر بخشها بازدید کرد.

 وی پس از این بازدید در نشستی که در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: فیروزآباد دلگرمی منطقه است و شهرستانهای قیروکارزین و فراشبند و بخش های اطراف آنها به فیروزاباد دلگرم هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خواسته های نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد قیروکارزین و فراشبند جمع بندی شده و پس از دسته بندی میان معاونان دانشگاه بررسی و تلاش بر آن است که از این بازدید، نتیجه مطلوب داشته باشیم.

بهره برداری از بخش اتفاقات تا دهه فجر لطفی اظهار داشت: فیروزآباد قطب درمانی بوده و باید مانند نگین در منطقه بدرخشد پس وظیفه ما است که به بهترین شکل  خدمت رسانی در حوزه سلامت را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اتفاقات بیمارستان فیروزآباد دهه فجر به بهره برداری می رسد

بخش اتفاقات بیمارستان فیروزآباد دهه فجر به بهره برداری می رسد