مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-10اجتماعي

آغاز توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برای کمک به ارتقاء سطح آموزش در دوران کرونا توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد آغاز شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برای کمک به ارتقاء سطح آموزش در دوران کرونا توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد آغاز شد.

کوروش دلشاد در آیین توزیع این بسته ها در مناطق جلیل و بابکان بخش سپیدار، افزود: این بسته ها شامل محتوای آموزشی تولید شده از دروس تحصیلی در قالب سی دی و درسنامه های تشریحی است که بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد که زیرساخت های اینترنتی ضعیفی دارند و یا به گوشی تلفن همراه دسترسی ندارند آغاز شد.

وی تصریح کرد: حدود 60 هزار دانش آموز که 40 درصد دانش آموزان استان هستند در شهرستان بویراحمد تحصیل می کنند که حدود 60 درصد آنها از برنامه شاد استفاده می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این بسته های آموزشی برای 40 درصد بقیه و با هدف اجرای عدالت آموزشی و کمک به دانش آموزانی که امکان استفاده از فضای مجازی برای آموزش آنها فراهم نیست اهدا می شود .

دلشاد با اشاره به اینکه توزیع بسته های آموزشی بین 14 هزار دانش آموز ابتدایی روستایی بویراحمد تا هفته آینده ادامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد

آغاز توزیع درسنامه و بسته های آموزشی بین تمامی دانش آموزان روستایی بویراحمد