مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-10اقتصادي

نارضایتی بازنشستگان از اجرای همسان سازی حقوق در آذرماه


دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان لرستان از نارضایتی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور از افزایش ناچیز مستمری خود در آذرماه خبر داد.

- جی پلاس ، محمدحسن موسیوند با بیان اینکه پیش از صدور فیش آذرماه بازنشگان مشاغل سخت و زیان آور، انتظار داشتیم که سازمان تامین اجتماعی مبالغ بیشتری را برای همسان سازی لحاظ کند، گفت: در کمال تاسف، افزایش های 30 هزار تومانی، 50 هزار تومانی، 80 هزار تومانی، 100 هزار تومانی و… در فیش بازنشستگان لحاظ شده است که به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

ایلنا نوشت ؛ وی افزود: کانون های بازنشستگان در ماه های گذشته مرتب به مستمری بگیران وعده می دادند، که افزایش ها تا آذرماه اعمال می شود و این انتظار به وجود آمده بود، که صبر 5 ماهه بازنشستگان مشاغل سختی و زیان آور، نتیجه درستی را به همراه داشته باشد؛ اما بازهم بازنشستگان این گروه از سایر گروه ها جاماندند و نادیده گرفته شدند.

دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان لرستان، با بیان اینکه بازنشستگان را به دندان بر روی جگر گذاشتن، دعوت کرده بودیم، گفت: نباید به انتظار حدود 300 هزار بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور اینگونه پاسخ می دانند.

در نتیجه انتظار آنها برآورده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی بازنشستگان از اجرای همسان سازی حقوق در آذرماه

نارضایتی بازنشستگان از اجرای همسان سازی حقوق در آذرماه