مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-10پزشكي

مخلان بهداشت عمومی شناسایی شوند


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: دستگاه ها نسبت به شناسایی و برخورد با متخلفین و مجرمین در تهدید علیه بهداشت عمومی اهتمام ویژه داشته باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی بعد از ظهر امروز در جلسه تامین امنیت غذایی و پیشگیری از جرائم تهدید علیه بهداشت عمومی اظهار کرد: مخاطراتی همچون دفع نامناسب پسماندهای پزشکی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم رعایت موازین بهداشتی در تامین مواد غذایی و مایحتاج غذایی شهروندان، استفاده از سموم و کودهای شیمایی در محصولات کشاورزی و آبیاری سبزیجات با فاضلاب تهدیداتی هستند که سلامت جامعه را تهدید می کنند.

وی بیان کرد: دستگاه ها باید به وظایف ذاتی و قانونی خویش در خصوص شناسایی عوامل بسترساز جرائمی که تهدید علیه بهداشت عمومی بوده اقدام کنند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ضمن اشاره به ضرورت برنامه ریزی مناسب در راستای استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت مسوولین فنی در مراکز تولید مواد غذایی، خاطرنشان کرد: دستگاه ها به بهانه عدم بازدارندگی قانون و فقدان منابع وظایف و تکالیف خویش را فراموش نکنند، مباحث بهداشتی و سلامت عمومی آنچنان حائز اهمیت است که نمی شود به مولفه های غیر ضروری و غیر مرتبط موکول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخلان بهداشت عمومی شناسایی شوند

مخلان بهداشت عمومی شناسایی شوند