مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-10اقتصادي

جلوی توزیع خارج از شبکه آراد یارانه ای در همدان گرفته شود/ نیاز به تقویت نظار داریم


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه قاچاق و توزیع خارج از شبکه آراد یارانه ای یکی از معضلاتی است که استان با آن درگیر است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان عباس نجفی ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان همدان که به موضوع اتخاذ سازوکارهای مناسب در امر پیشگیری از قاچاق آرد، دام و محصولات کشاورزی بیان کرد: شناسایی دلالان، ظرفیت سنجی میزان نیاز نانوایی ها به آرد و شناسایی نانوایی های خانگی نقش مهمی در کاهش پیشگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه دارد.

وی عنوان کرد: مسئله مبارزه با قاچاق دام در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و پلاک کوبی دام ها می تواند در پیشگیری از قاچاق آن نقش مهمی را ایفا کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با تاکید به اینکه انجام این طرح نظارت بیشتری را در سازمان های متولی امر مربوطه می طلبد  خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان سال جاری پلاک کوبی دام های زنده به مرز 90 درصد برسد.

وی با بیان اینکه قاچاق و توزیع خارج از شبکه آراد یارانه ای نیز یکی دیگر از معضلاتی است که استان با آن درگیر است گفت: بخشی از علت افزایش توزیع خارج از شبکه آرد سهولت در دسترسی به آن بوده، به همین دلیل نیاز به کار اطلاعاتی عملیاتی دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی توزیع خارج از شبکه آراد یارانه ای در همدان گرفته شود/ نیاز به تقویت نظار داریم

جلوی توزیع خارج از شبکه آراد یارانه ای در همدان گرفته شود/ نیاز به تقویت نظار داریم