مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-10سياسي

تفاهم نامه تحقق اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد منعقد شد


تفاهم نامه تحقق اولین پهنه علم و فناوری کشور در استان یزد با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی به صورت مجازی امضا شد.

- ایسنا/یزد تفاهم نامه تحقق اولین پهنه علم و فناوری کشور در استان یزد با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی به صورت مجازی امضا شد.

محمدمهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد در این جلسه که همزمان با افتتاح نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی استان برگزار شد، با بیان این که مجوز و موافقت اصولی ایجاد پهنه علم و فناوری در یزد صادر شده است، گفت: پهنه های علم و فناوری و نواحی نوآوری در دنیا به عنوان یک عامل توسعه پایدار شهری مطرح شده و به عنوان کمک به توسعه پایدار منطقه ای ایفای نقش می کنند.

وی افزود: از چند سال قبل موضوع ناحیه نوآوری اقبال در استان مطرح شده و با پیگیری های اخیر و حمایت های استاندار و مسوولین استانی، موفق به دریافت مجوز اصولی ایجاد پهنه علم و فناوری در استان شدیم.

لطفی با بیان ارائه ی گزارشی از سه فاز کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت پهنه علم و فناوری یزد به شورای عالی عتف، گفت: در مطالعات اولیه، در فاز اول یا کوتاه مدت یک محدوده 40 هکتاری برای پهنه در نظر گرفته شده بود اما در فاز میان مدت این پهنه 110 هکتاری شامل مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی، پردیس دانشگاه یزد و خیابان طالقانی که حوزه سلامت استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تحقق اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد منعقد شد

تفاهم نامه تحقق اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد منعقد شد