مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-10ورزشي

منطق در تخصیص بودجه حاکم نیست/استان مرکزی تنها نامی از توسعه یافتگی دارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص یودجه فقط لابی گری و چانه زنی حاکم بوده و منطق نقشی در این خصوص ندارد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص یودجه فقط لابی گری و چانه زنی حاکم بوده و منطق نقشی در این خصوص ندارد.

حسن آصفری روز پنجشنبه 20 آذر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: در تخصیص بودجه منطق حاکم نیست و تنها و فقط لابی گری و چانه زنی حاکم است، در بحث توزیع بودجه نمی توان استان ها را با یکدیگر مقایسه کرد، چرا که شرایط استان ها با یکدیگر متفاوت است.

وی افزود: تصویب قانون متوازن در مجلس گذشته به ضرر استان هایی از جمله استان مرکزی بود چرا که تنها اسم توسعه یافتگی دارند، استان مرکزی تنها نامی از توسعه یافتگی را یدک می کشد، اما در بحث آب شرب روستایی، آموزش و خانه بهداشت در روستاها و ورزش و فرهنگ و.

مشکلات جدی دارد و هنوز تا توسعه یافتگی فاصله هست.

یکی از دلایل در این راستا گزارش هایی است که برخی مدیران مبنی بر آرام بودن اوضاع استان ارسال می کنند که همین امر سبب می شود سهم بودجه استان از کشور کمتر شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه، نمایندگان برای بودجه استان تلاش زیادی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطق در تخصیص بودجه حاکم نیست/استان مرکزی تنها نامی از توسعه یافتگی دارد

منطق در تخصیص بودجه حاکم نیست/استان مرکزی تنها نامی از توسعه یافتگی دارد