مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-10سياسي

محتواهای غنی مکتب اهل بیت(ع) با قالب های هنرمندانه در فضای مجازی منتشر شود


امروز نیاز است در مقابل حرکت های موذیانه و انحرافی دشمنان، محتواهای غنی مکتب اهل بیت(ع) را با قالب های هنرمندانه تولید و در فضای مجازی منتشر کنیم.

- یزدـ امام جمعه یزد گفت: امروز نیاز است در مقابل حرکت های موذیانه و انحرافی دشمنان، محتواهای غنی مکتب اهل بیت(ع) را با قالب های هنرمندانه تولید و در فضای مجازی منتشر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی کتابخوانی هفت شهر عشق، از این برنامه به عنوان یک ابتکار جالب و کار ارزشمند یاد کرد و اظهار داشت: تعلیم و تعلم، پیشرفت و تکامل بشر بسیار مورد تاکید و توجه است و مقدمه همه اینها، آگاهی و معرفت است و اگر کسی در این مسیر قدم برندارد، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه قرار گرفتن در مسیر تکامل و سعادت، برنامه اسلام برای بشر است، افزود: تعلیم و تعلم در هر زمان، ابزار و مقتضیات خاص خود را نیاز دارد و نمی توان به این حوزه نگاهی بسته داشت زیرا در این صورت، پیشرفت محقق نخواهد شد.

ناصری عنوان کرد: هرچه بتوانیم در مسیر تعلیم و تعلم، تربیت اسلامی و طی مسیر کمال، همراه جامعه و ابزارهای جامعه به پیش برویم، موفق تر خواهیم بود زیرا جامعه گرچه به ظاهر گسترده شده اما از نظر ارتباطات و اطلاعات، کوچک و به یک دهکده جهانی تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتواهای غنی مکتب اهل بیت(ع) با قالب های هنرمندانه در فضای مجازی منتشر شود

محتواهای غنی مکتب اهل بیت(ع) با قالب های هنرمندانه در فضای مجازی منتشر شود