مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-10اقتصادي

افشای اسرار افزایش درآمد غول های نفتی


بررسی اظهارنامه ها و گزارش موسسات رتبه سنجی نشان داد برخی از بزرگترین شرکتهای نفتی جهان با پرداخت یا عدم پرداخت مالیات سودهای تحصیل شده توسط زیرمجموعه هایشان در بهشتهای مالیاتی، - بررسی اظهارنامه ها و گزارش موسسات رتبه سنجی نشان داد برخی از بزرگترین شرکتهای نفتی جهان با پرداخت یا عدم پرداخت مالیات سودهای تحصیل شده توسط زیرمجموعه هایشان در بهشتهای مالیاتی، درآمدهایشان را در سالهای اخیر افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش انحصاری رویترز نشان داد شرکتهایی مانند شورون، شل، بریتیش پترولیوم، توتال و انی زیرمجموعه هایی در بخش تجارت نفت، خدمات بانکی یا بیمه در بهشتهای مالیاتی دارند و سود این زیرمجموعه مالیات بسیار اندکی داشته یا اصلا مالیات ندارد.

همه شرکتهای یاد شده در گزارش رویترز فعالیتهایی در حوزه های قضایی که نرخ مالیاتی پایینی دارند، برای اهداف تجاری داشته اند.

ابرغولهای نفتی در بهشتهای مالیاتی مانند باهاماس، برمودا، سوییس، چنل آیلند انگلیس و ایرلند زیرمجموعه های بیمه و تجارت نفت دارند و در این حوزه های قضایی به میزان قابل ملاحظه ای مالیات کمتر در مقایسه با کشورهایی که در آنجا به استخراج نفت و گاز تولید مشغول هستند، پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای اسرار افزایش درآمد غول های نفتی

افشای اسرار افزایش درآمد غول های نفتی