مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-10اقتصادي

باید به فکر صادرات چمدانی صنایع دستی از بندرلنگه باشیم


رییس اتاق بازرگانی شهرستان بندرلنگه گفت: برای ترغیب و رونق کسب و کار صنعتگران صنایع دستی شهرستان بندرلنگه، صادرات چمدانی این محصولات به برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیشنهاد می دهیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی شهرستان بندرلنگه گفت: برای ترغیب و رونق کسب و کار صنعتگران صنایع دستی شهرستان بندرلنگه، صادرات چمدانی این محصولات به برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیشنهاد می دهیم.

بدر دریابان صبح امروز(20 آذرماه) در حاشیه نمایشگاه آثار صنایع دستی تعاونی صنایع دستی وگردشگری بانوان امید بندرلنگه، افزود: برای ترغیب و رونق کسب و کار صنعتگران صنایع دستی شهرستان بندرلنگه، صادرات چمدانی این محصولات به برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیشنهاد می دهیم.

رییس اتاق بازرگانی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: تجارت چمدانی شیوه بسیار مرسوم در تمام دنیاست و معمولا بین تجار و مرزنشینان کشورهایی که با یکدیگر مرز مشترک دارند رایج بوده است.

دریابان اضافه کرد: حجم کم این نوع تجارت باعث شده تا دولت ها، سیاست های سختگیرانه برای این دسته از تجارت پیشگان لحاظ نکرده بلکه در راستای اشتغال، ساماندهی و افزایش در آمد صادرات از صاحبان مشاغل حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به فکر صادرات چمدانی صنایع دستی از بندرلنگه باشیم

باید به فکر صادرات چمدانی صنایع دستی از بندرلنگه باشیم