مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-10ورزشي

فرصت ها و آسیب های کرونا برای ورزش همگانی/ اصفهان رتبه برتر اجرای وبینارهای ورزشی


شیوع ویروس کرونا باعث شد برنامه های ورزشی به سمت و سوی فضای مجازی برود که این موضوع فرصتی برای مردم ایجاد کرد که در خانه به ورزش بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروزه ویروس کرونا تمام جوامع را درگیر کرده است، یکی از بخش هایی که این ویروس آن را محدود کرده است ورزش است؛ زمانی که شیوع این بیماری زیاد شد بسیاری از ورزش ها و کلاس های آموزشی رو به تعطیلی رفت، پس از آن افراد ورزش دوست کلاس های ورزشی را مجازی و به ورزش در خانه پرداختند.

یکی از این بخش هایی که کرونا تاثیر مستقیمی بر روی آن گذاشت ورزش همگانی بود که در همین رابطه علی رضا کمالیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: ورزش رویکرد ها مختلفی دارد، پس از شیوع این بیماری رشته های ورزشی از نظر اقتصادی دچار مشکل شدند؛ ورزش باعث شده بود تا افراد در یک مکان جمع شوند و اجتماعی را تشکیل دهند اما این بیماری ضربه سنگینی بر پیکر جامعه و اقتصادی ورزش زد.

رییس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هر ساله به دلیل واگذاری اماکن ورزشی درآمد خوبی داشت که اکنون به دلیل عدم استقبال مردم خسارت های زیادی به ما زده شد؛ حدود هزار و 300 باشگاه ورزشی در کل استان که وظیفه اصلی آن ها توسعه ورزش همگانی بود اکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و آسیب های کرونا برای ورزش همگانی/ اصفهان رتبه برتر اجرای وبینارهای ورزشی

فرصت ها و آسیب های کرونا برای ورزش همگانی/ اصفهان رتبه برتر اجرای وبینارهای ورزشی