مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-10سياسي

شهرداران یزد برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز چاره اندیشی کنند


معاون امور عمرانی استاندار یزد از شهرداران خواست در راستای اجرای ماده 100 قانون شهرداری و برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز توجه و اهتمام مضاعف داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان صبح امروز در دیدار با جمعی از شهرداران استان از آنها خواست تا در راستای اجرای ماده 100 قانون شهرداری و با هدف نظارت بر ساخت و سازها در محدوده و حریم شهر موارد ابلاغی را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

وی از شهرداران خواست در جلوگیری به موقع از تخلفات ساختمانی در چارچوب وظایف قانونی مهندسان ناظر ساختمان و ماموران شهرداری تلاش نمایند.

صادقیان بر برخورد بدون چشم پوشی با ناظران ساختمان و ماموران شهرداری که در پیشگیری از تخلفات ساختمانی سهل انگاری کرده و نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه موقع اقدام نمی کنند، تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار هماهنگی کامل با مقامات قضایی و نیروی انتظامی برای تعطیلی عملیات ساختمانی بدون پروانه یا خلاف پروانه، توقف ساخت و سازهای غیرمجاز و اجرای احکام تخریب را ضروری دانست.

صادقیان عنوان کرد: ملاحظه شرایط اجتماعی جامعه و حفظ شان، کرامت و حقوق شهروندی در برخورد با متخلفان ساختمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار یزد ادامه داد: مراقبت کامل بر حسن جریان کمیسیون های ماده 100 و پایش مستمر عملکرد نمایندگان وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران یزد برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز چاره اندیشی کنند

شهرداران یزد برای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز چاره اندیشی کنند