مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-10سياسي

لزوم تدوین بانک اطلاعاتی معلولیت ها در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران بر اهمیت تدوین بانک اطلاعاتی انواع معلولیت ها و پیشگیری از تولد نوزادان معلول در این استان تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران بر اهمیت تدوین بانک اطلاعاتی انواع معلولیت ها و پیشگیری از تولد نوزادان معلول در این استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، فرزاد گوهردهی در دیدار با استاندار مازندران به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، ضمن گرامیداشت این هفته با تقدیر از اقدام استانداری جهت برگزاری این مراسم و حمایت های بی دریغ استاندار از جامعه معلولین گفت: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا مراسم تجلیل از معلولین با محدودیت های بسیاری برگزار شد.

وی تعداد افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی مازندران را 66 هزار و 213 نفر عنوان و اظهار کرد: سازمان بهزیستی حدود 76 میلیارد ریال بابت کمک هزینه مستمری، هدفمندی و حق پرستاری ومددکاری افراد دارای معلولیت درخانواده بصورت ماهیانه پرداخت می کند.

گوهردهی با تاکید بر اهمیت تدوین بانک اطلاعاتی انواع معلولیت ها و پیشگیری از تولد نوزادان معلول افزود: در همین راستا با حمایت های رییس محترم سازمان بهزیستی، تمامی خانواده های دارای دو عضو معلول و بیشتر تا پایان سال جاری تحت آزمایش ها و مشاوره های ژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین بانک اطلاعاتی معلولیت ها در مازندران

لزوم تدوین بانک اطلاعاتی معلولیت ها در مازندران