مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 22:452020-12-09ورزشي

موضوع تمام شده پرداخت به خسارت دیدگان سیل زیراب


موضوع معضل پرداخت خسارت به خسارت دیدگان سیل سال 1394 را تمام شده می دانم و دیگر نگران مسدود شدن حساب ها، فروش ماشین آلات و ساختمان نخواهیم بود و کوهی از مشکل از دوش شهرداری برداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سومین نشست بدون سانسور با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با حضور سعید قلی نژاد شهردار زیراب برگزار شد.

سعید قلی نژاد در بیان شناسنامه فردی، تحصیلی و شغلی خود، گفت: متولد سال 1362 هستم و مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهر زیراب گذراندم و کاردانی را در امام محمد باقر ساری و در رشته مکانیک ساخت و تولید و کارشناسی ارشد در مدیریت استراتژیک تحصیل کردم.

*شهردار تکواندو کار وی با اشاره ه اینکه به عنوان مربی تکواندو و عضو تیم ملی تکواندو در مسابقات جام باشگاه های آسیا هم بودم ولی مربیگری ورزشی، شغل نیست و فقط عشق به آن رشته ورزشی است و برای بسیاری از مربیان درآمد خوبی ندارند، افزود: اشتغال ورزشکاران قهرمان مورد توجه نیست و مجبور شدم در واحد فنی و مهندسی اداره ورزش استان گیلان مشغول شوم و در منطقه عسلویه مسؤول امور ورزش و ناظر مکانیک بودم.

شهردار زیراب با بیان اینکه سعی کردم قانون را سرلوحه خودم قرار دهم و با توجه به اینکه همکاران شهرداری می توانند از ادوات شهرداری در حد امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تمام شده پرداخت به خسارت دیدگان سیل زیراب

موضوع تمام شده پرداخت به خسارت دیدگان سیل زیراب