مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-09سياسي

تجلیل از پژوهشگران برتر گلستان


آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان عصر امروز با حضور جمعی از مدیران و پژوهشگران، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان عصر امروز با حضور جمعی از مدیران و پژوهشگران، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: پژوهشگران باید اولویت های پژوهشی را تشخیص و پژوهش خود را به خدمت کشاورزی، صنعت و دیگر موضوعات درآورند.

هادی حق شناس تصریح کرد: اگر پژوهشگران اولویت پژوهش های خود را در راستای حل ریشه ای مسائل و مشکلات موجود در جامعه قرار دهند، قطعاً شاهد آینده بهتری برای زندگی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مسئله محوری، گفت: باید به دانش آموزان و دانشجویان طرح سؤال را بیاموزیم و به آنها آموزش دهیم که با مسئله محوری می توانند در رفع چالش ها مؤثر باشند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نیز در این مراسم گفت: امسال نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان برای اولین بار به صورت مجازی برگزار شد.

علی نجفی نژاد بیان کرد: بیش از 200 برنامه علمی از جمله نشست های تخصصی، میزگردهای علمی، کارگاه های آموزشی و غیره در سطوح درون دانشگاهی، استانی، ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران برتر گلستان

تجلیل از پژوهشگران برتر گلستان