مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:402020-12-09سياسي

کمک به کادر درمان؛ هدف طرح شهید سلیمانی/ 276 هزار بسته معیشتی توزیع شد


کاهش بستری، کاهش مرگ و میر، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند، کم کردن حجم کار کادر درمان از جمله اهداف طرح شهید سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قطع زنجیره انتقال است.

وی افزود: کاهش بستری، کاهش مرگ و میر، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند، کم کردن حجم کار کادر درمان و تعیین و اعلام محدودیت های هوشمند از دیگر اهداف این طرح است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: این طرح 6 ماهه بوده اما مبارزه با ویروس تا پایان کار ادامه دارد و پشتیبانی از کادر درمان را تا آخرین لحظه ادامه می دهیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هماهنگی های خوبی بین نهادها و دستگاه های استان صورت گرفته و براساس برنامه ریزی به دنبال این هستیم که در ماه اول اجرا، میزان ابتلا را تا 30 درصد کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: در بخشی از طرح اگر کسی علائمی از بیماری داشت می تواند با سامانه پیش بینی شده تماس بگیرد و بسیجیان آموزش دیده ما راهنمایی های اولیه را برای قرنطینه به فرد خواهند کرد.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه سه تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی طرح را اجرا خواهند کرد، ادامه داد: از هفته گذشته که طرح رسماً شروع شده علاوه بر اجرای اهداف، 500 بسته کمک معیشتی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به کادر درمان؛ هدف طرح شهید سلیمانی/ 276 هزار بسته معیشتی توزیع شد

کمک به کادر درمان؛ هدف طرح شهید سلیمانی/ 276 هزار بسته معیشتی توزیع شد