مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 16:552020-12-09سياسي

شورای نگهبان به پارلمان های محلی اعتماد کند


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران درباره مصوبه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس گفت: شورای نگهبان به پارلمان های محلی اعتماد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئتیر اظهارداشت: امروز ‎شورای نگهبان قانون اساسی بررسی مصوبه مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار دارد.

ضمن تشکر از رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس بابت پیگیری توجه به جایگاه شورا های محلی، از اعضا شورای نگهبان تقاضا دارم یا اعتماد به ‎پارلمان های محلی، ‎جمهوریت نظام را تثبیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بنا بر تصمیم اخیر مجلس و بر اساس ماده 53 اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده، وزارت کشور از این پس نسبت به ابلاغ عناوین، مأخذ و حداکثر نرخ عوارض شهری در کل کشور اقدام خواهد کرد و بر اساس آن حداکثر نرخ قابل افزایش برای تمامی شورا های شهر ها فارغ از آنکه شورای کلانشهر 9 میلیون نفری همچون تهران باشد یا جای دیگر توسط وزارت کشور تعیین و ابلاغ خواهد شد.

اعضای شورای شهر های مختلف در کشور معتقدند؛ شورا های شهر بر اساس این موضوع عملا به ماشین امضای لوایح عوارض شهرداری ها که بر اساس عناوین و فرمول ها و نرخ های تعیین شده از سوی وزارت کشور تعیین می شود تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان به پارلمان های محلی اعتماد کند

شورای نگهبان به پارلمان های محلی اعتماد کند