مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 16:152020-12-09ورزشي

شجیع: ورزش کارگری نیازمند توجه بیشتری است/ آماده همکاری هستیم


نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی بر توجه بیشتر به ورزش کارگری تاکید کرد و گفت: فدراسیون همگانی آماده همکاری با ورزش کارگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گپ های باشکوه سلسله گفتگوهایی است با روسای کمیته های همگانی فدراسیون های ورزشی که هدف به اشتراک گذاری تجارب و ایده های موفق فدراسیون های ورزشی در حوزه ورزش همگانی را دنبال می کند.

آنچه می خوانید مشروح سومین گپ مجازی شبکه کمیته های ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی است که با حضور رضا بهادران؛ رییس انجمن ورزش همگانی فدراسیون ورزش کارگری و به میزبانی رضا شجیع؛ نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد: ورزش کارگران؛ نیازمند توجه بیشتر شجیع: شاید کمتر کسی باشد به ضرورت ورزش و فعالیت بدنی برای کارگران اعتقادی نداشته باشد؛ پژوهش های بسیاری از تأثیر مطلوب ورزش بر نشاط آفرینی، و بازدهی شغلی کارگران خبر می دهند و این در حالی است که علی رغم این نیاز بیشتر جمعیت 15 میلیون نفری کارگران به ورزش و فعالیت بدنی، ضروریات زندگی و تمرکز بیشتر به کار و خستگی ناشی از کار، احتمالاً فرصت زیادی برای اختصاص وقت مستمر به ورزش را در اختیار این عزیزان قرار نمی دهد.

از این رو به نظر می رسد برنامه ریزی برای ورزش کارگران باید با رویکردهای متفاوت تری صورت گیرد و روش های سنتی احتمالاً پاسخگوی نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجیع: ورزش کارگری نیازمند توجه بیشتری است/ آماده همکاری هستیم

شجیع: ورزش کارگری نیازمند توجه بیشتری است/ آماده همکاری هستیم