مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-09سياسي

اندوخته های علمی در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود


امنیتی استانداری همدان از نقش موثر تولید و پژوهش در تولیدات و توسعه اقتصاد استان خبر داد و گفت: باید از اندوخته های علمی استان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت امشب در آیین اختتامیه هفته پژوهش در همدان اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان به بهترین شکل ممکن توانسته در فعالیت های علمی پژوهشی ورود کند که این مهم نشاندهنده نبوغ و استعداد پژوهشگران و اساتید علمی این استان است.

وی با بیان اینکه پژوهش در هر کشوری رمز موفقیت در عرصه های علمی در بعد بین المللی است، افزود: باوجود تحریم ها، کرونا و شرایط سختی که با کارشکنی دشمنان در عرصه علمی وجود دارد خوشبختانه در این عرصه موفق بوده ایم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: دانشمندان ایرانی همیشه نبوغ خود را نشان داده و موفق عمل کرده اند بر این اساس همدان نیز در این حوزه توانسته جایگاه علمی برتری را در کشور و در سطح بین المللی کسب کند.

وی به نقش موثر دانشگاه در صنعت و بالعکس اشاره کرد و گفت: تولیدات علمی باید در استان به گونه ای برنامه ریزی شود که در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و زندگی مردم نمود داشته باشد.

آزادبخت در پایان سخنانش با بیان اینکه حلقه مفقوده دانشگاه در صنعت و صنعت در دانشگاه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد خواستار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندوخته های علمی در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود

اندوخته های علمی در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود