مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-09اقتصادي

خسارت سیل به بیش از 1500 خانه در استان بوشهر/ تسهیلات کافی نیست


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سیل به بیش از 1500 واحد مسکونی در استان بوشهر آسیب وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عزیزالله مهدیان ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت سیل در استان بوشهر و بروز خسارت به  بخش های مختلف اظهار داشت: ارزیابی ها نشان می دهد سیل استان بوشهر به سه شهرستان دشتستان، گناوه و دیلم بیشترین خسارت ها به واحدهای مسکونی وارد کرده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیل، به یک هزار و 570 واحد مسکونی در استان بوشهر خسارت وارد کرده است افزود: بیشترین خسارت در شهرستان دشتستان و شهر وحدتیه رخ داده است.

وی با بیان اینکه برخی واحدهای مسکونی در حریم رودخانه دچار خسارت شدند خاطر نشان کرد: به سبب شدت باران و جاری شدن سیل، رودخانه شهر وحدتیه طغیان کرد و با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی در حریم رودخانه مستقر بودند به شدت آسیب دیدند.

مهدیان ارزیابی خود از میزان تخریب ها در  استان بوشهر را برشمرد و گفت: 650 خانه باید بازسازی شود، 920 واحد مسکونی نیاز به تعمیرات و یک هزار و 700 خانوار نیاز به کمک رسانی معیشتی دارند.

وی با بیان اینکه میزان خسارت ها به واحدهای مسکونی جدی است خاطر نشان کرد: واحدهای مسکونی سیل زده دچار آسیب فراوانی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به بیش از 1500 خانه در استان بوشهر/ تسهیلات کافی نیست

خسارت سیل به بیش از 1500 خانه در استان بوشهر/ تسهیلات کافی نیست