مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-09سياسي

اندوخته های علمی استان همدان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان از نقش مؤثر تولید و پژوهش در تولیدات و توسعه اقتصاد استان خبر داد و گفت: لازم است از اندوخته های علمی استان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان از نقش مؤثر تولید و پژوهش در تولیدات و توسعه اقتصاد استان خبر داد و گفت: لازم است از اندوخته های علمی استان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود.

مصطفی آزادبخت چهارشنبه 19 آذرماه در آیین اختتامیه هفته پژوهش استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان به بهترین شکل ممکن توانسته است در فعالیت های علمی پژوهشی ورود کند که نشان دهنده نبوغ و استعداد پژوهشگران و اساتید علمی این استان است.

وی با بیان اینکه پژوهش در هر کشوری رمز موفقیت در عرصه های بین المللی علمی است، افزود: باوجود تحریم ها، کرونا و شرایط سختی که با کارشکنی دشمنان در عرصه علمی وجود دارد، خوشبختانه دانشمندان ایرانی همیشه نبوغ خود را نشان داده و موفق عمل کرده اند بر این اساس همدان نیز در این حوزه توانسته جایگاه علمی برتری را در کشور و در سطح بین المللی کسب کند.

آزادبخت به نقش مؤثر دانشگاه در صنعت و بالعکس اشاره کرد و گفت: تولیدات علمی باید در استان به گونه ای برنامه ریزی شود که در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و زندگی مردم نمود داشته باشد بنابراین حلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندوخته های علمی استان همدان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود

اندوخته های علمی استان همدان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود