مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-09اقتصادي

وضعیت بورس چگونه خواهد شد؟


متخصص بازار سرمایه روند کلی بورس را مثبت و امیدبخش دانست و عنوان کرد: اگر دخالت های دولت کمتر شود، می توان به آینده مثبت بازار امیدوارتر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار سرمایه امروز هم طوفانی بود اما شیب شاخص کل آن ذهن را به سمت پارک های آبی و سرسره آن ها می برد.

در معاملات روز جاری، بیش از 20 میلیارد پول در بازار جابجا شد و شاخص کل هم وزن نشان می داد که استقبال خوبی از بازار شده است.

بسیاری از کارشناسان جو بازار را معمولی و کمی تا قسمتی آرام می دانند و علت افت شاخص در دو روز گذشته را سهم های عمده ای می دانند که در بازار سرمایه سهم زیادی دارند و در مجموع، تأثیر بیشتری روی بازار دارند و این نمونه را در گروه فلزات اساسی مشاهده می کردیم که نماد فولاد زیاد دچار تغییر نمی شد اما با هر بار تغییر، سرنوشت بازار سرمایه را عوض می کرد.

امروز، شاخص کل تالار شیشه ای ابتدا خود را به سقف یک میلیون و 515 هزار واحدی رساند اما انگار محکم به این سقف خورده بود و دوباره حرکت خود به سمت پایین را آغاز کرد و دیگر از انرژی خود کاسته بود که نشان می داد این شاخص دیگر جان بالا رفتن ندارد و فقط مانند یک توپ که چندین بار زمین خورده و برای ایستادن آماده است، کمی ارتفاع کرد و دیگر علائم از خود نشان نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بورس چگونه خواهد شد؟

وضعیت بورس چگونه خواهد شد؟