مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-09سياسي

بازدید فرمانده کل سپاه از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اهواز


قرارگاه پروژه های مهمی را در دستورکار دارد که از جمله آن میتوان به تقاطع غیرهمسطح در میدان شهید چمران اشاره کرد که یکی از پروژه های عظیم شهری در سطح کشور است و گره های ترافیکی سنگین شهر اهواز را باز خواهد کرد.

- ، فرمانده کل سپاه امروز ضمن بازدید میدانی از پروژه فلکه دانشگاه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی ما از سفر به استان خوزستان بازدید از مشکلاتی بود که در اثر بارش شدید باران در روزهای اخیر در شهرهای ماهشهر و بندرامام اتفاق افتاد.

وی افزود: گفت وگو با مردم و دیدن میدانی مشکلات از نزدیک صورت گرفت که خسارت های قابل توجهی به بخشی از مردم عزیز ما وارد شده است.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: تصمیماتی که سپاه گرفت این بود که با مشارکت گسترده ای که سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در روزهای اخیر داشته و تداوم خواهد یافت و همچنان مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مسیرهایی جهت انتقال آب های سطحی در بحران های احتمالی تعیین شد.

وی افزود: همچنین تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده و جایگزین سازی وسایل و لوازم خانگی مردمی که در اثر این حادثه دچار آسیب شدند نیز در نظر گرفته شد.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: علاوه بر این موارد، مقرر شد تا از پروژه های سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا در خوزستان بازدید داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده کل سپاه از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اهواز

بازدید فرمانده کل سپاه از پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اهواز