مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-09فرهنگي

بحرالعلومی، اردکانی و کاوه صباغ زاده از متقاضیان فیلم فجر شدند


با انتشار فراخوان جشنواره فیلم فجر، در این روزها خبرهای از فیلم های مختلف منتشر می شود که نشان می دهد، متقاضی جشنواره فیلم فجر هستند، امروز خبر رسید که فیلم های سینمایی «بانک زده ها» به کارگردانی جواد اردکانی، - با انتشار فراخوان جشنواره فیلم فجر، در این روزها خبرهای از فیلم های مختلف منتشر می شود که نشان می دهد، متقاضی جشنواره فیلم فجر هستند، امروز خبر رسید که فیلم های سینمایی بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی، رماتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و فیلم سینمایی شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی متقاضی جشنواره فیلم فجر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم برداری فیلم سینمایی بانک زده ها به نویسندگی و کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی علی رویین تن، با رعایت پروتکل های بهداشتی پایان یافت.

دست اندرکاران این فیلم اعلام کردند که انجام مراحل فنی این فیلم که در ژانر کمدی موزیک مال شده سیاه ساخته شده است، به زودی آغاز می شود تا اولین نمایش آن در جشنواره فجر امسال باشد.

بازیگران این فیلم عبارتند از: نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا قریشی،مینا عبدی،مسعود محمودی، پروین ملکی، با معرفی الناز عبدی و با حضور و همراهی سحر قریشی در دو نقش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرالعلومی، اردکانی و کاوه صباغ زاده از متقاضیان فیلم فجر شدند

بحرالعلومی، اردکانی و کاوه صباغ زاده از متقاضیان فیلم فجر شدند