مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-09سياسي

دفاعیه توییتری ابتکار از مولاوردی


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی نوشت: جریان رسانه ای خاصی با عدم پایبندی به قانون، اخباری از انتقال اسناد محرمانه مطرح کرده که شواهدی از آن در این معاونت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، معصومه ابتکار در توییتی نوشت: شهیندخت مولاوردی (معاون پیشین امور زنان و خانواده رییس جمهوری) بانوی توانمندی است که برای احقاق حقوق و جایگاه #زنان تلاش های ارزنده کرده است، روند دادگاه که مستقل است و انشالله ختم بخیر می شود.

جریان رسانه ای خاصی با عدم پایبندی به قانون، اخباری از انتقال اسناد محرمانه مطرح کرده که شواهدی از آن در این معاونت وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی مهر ماه امسال در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور وکیل مدافع متهم، نماینده حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نماینده دادستان برگزار شد، دو اتهامِ در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسوولان نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و فعالیت تبلیغی علیه نظام به مولاوردی تفهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاعیه توییتری ابتکار از مولاوردی

دفاعیه توییتری ابتکار از مولاوردی