مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-09اجتماعي

سخنگوی آموزش و پرورش: آموزش حضوری در تهران تخلف است/ مردم خاطیان را معرفی کنند


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان آموزش مجازی است و از طریق برنامه شاد همچنان برپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برگزاری حضوری مدارس در تهران، گفت: براساس ستاد ملی مبارزه با همچنان بصورت غیر حضوری آموزش را پیگیری کنند.

مسعود ثقفی در خصوص برگزاری حضوری برخی مدارس در تهران گفت: قطعاً صحت ندارد و بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان آموزش مجازی است به شکل قانونی هیچ ابلاغی به مدارس برای بازگشایی و آموزش به صورت حضوری نشده است و همچنان آموزش به صورت مجازی در برنامه شاد برگزار می شود.

سخنگوی آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا هر مدارسی اگر حضوری برگزار شود و حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشد تخلف کرده است در خصوص همه مدارس چه دولتی و غیردولتی و غیرانتفاعی، آموزش همچنان غیر حضوری و به صورت مجازی برپا است و اگر کسی با این تخلفات آموزش به صورت حضوری در مدارس مواجه شود حتماً با شماره تماس 88964006 تماس بگیرند و تخلفات ناشی از حضوری بودن مدارس را گزارش دهند.

وی توضیح داد: با گزارش تخلف، آموزش و پرورش هم بازرسانی را به محل گزارش شده، ارسال و مورد بررسی قرار می دهد و اگر تخلفی صورت گرفته باشد با خاطیان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی آموزش و پرورش: آموزش حضوری در تهران تخلف است/ مردم خاطیان را معرفی کنند

سخنگوی آموزش و پرورش: آموزش حضوری در تهران تخلف است/ مردم خاطیان را معرفی کنند