مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-09بين الملل

رایزنی های دقیقه نودی دولت ترامپ در سئول درباره کره شمالی


قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در دیدار با همتای کره جنوبی خود ضمن رایزنی درباره کره شمالی اعلام کرد، فارغ از اینکه چه دولتی در آمریکا بر سر کار باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استفان بیگان نفر دوم وزارت خارجه آمریکا در سفری به سئول پایتخت کره جنوبی با همتای خود دیدار کرد و قرار است با دیگر مقام های این کشور هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و کره شمالی رایزنی کند.

به نوشته کرونا و جا به جایی تاسیسات ارتش آمریکا در کره جنوبی به دست آورده اند.

استفان بیگان قائم مقام وزارت خارجه آمریکا و چوی جونگ-کُن همتای کره جنوبی   بیگان در سئول با لی دو-هون مذاکره کننده ارشد کره جنوبی در مذاکرات برای خلع سلاح اتمی کره شمالی هم دیدار کرد.

قائم مقام وزارت خارجه آمریکا قرار است در سفر به سئول با وزیر خارجه کره جنوبی و همچنین وزیر امور اتحاد دو کره این کشور دیدارهای جداگانه داشته باشد.

طبق گزارش رویترز، با توجه به شکست و مراسم تحلیف نامزد دموکرات در ماه ژانویه، سفر بیگان به سئول در مقام قائم مقام وزارت خارجه آمریکا احتمالا آخرین سفر او در این مقام می باشد.

بیگان کار خود در دولت ترامپ را به عنوان نماینده آمریکا در مذاکرات برای خلع سلاح اتمی کره شمالی آغاز کرد و سپس در دولت ترامپ به عنوان قائم مقام وزارت خارجه کارش را ادامه داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های دقیقه نودی دولت ترامپ در سئول درباره کره شمالی

رایزنی های دقیقه نودی دولت ترامپ در سئول درباره کره شمالی