مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-09ورزشي

370 طرح محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح شد


سالن ورزشی چند منظوره شهید محسن فخری زاده افین زیرکوه به نمایندگی از 370 طرح محرومیت زدایی استان خراسان جنوبی افتتاح شد.

- با حضور سردار سید ضیاء الدین حزنی، دبیرستاد محرومیت زدایی سپاه کشور، امروز چهارشنبه 19 آذر، اولین پروژه ورزشی طرح محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه به نام دانشمند بزرگ هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پروژه با زیربنای 1300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال، در روستای افین احداث شده و با افتتاح این پروژه چهار هزار نفر از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

این پروژه، اولین پروژه ورزشی در کشور است که به نام دانشمند بزرگ هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده نام گذاری شد.

پروژه سالن ورزشی چند منظوره روستای افین، به عنوان سی امین پروژه از سلسله پروژه های ورزشی استان بود که از ابتدای سال 99 با اعتباری هزینه شده 37 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و این پروژه ها شامل 7 سالن ورزشی چند منظوره، یک استخر سرپوشیده و 22 زمین چمن مصنوعی کوچک و بزرگ فوتبال بود که 51500 متر مربع به سرانه ورزشی استان خراسان جنوبی افزوده شد.

تا پایان سال جاری نیز، 20 زمین چمن مصنوعی فوتبال، و سه سالن چند منظوره ورزشی دیگر در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 طرح محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح شد

370 طرح محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح شد