مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-09سياسي

1000 هکتار از اراضی ملی در بوشهر به بیت المال بازگشت


یکی از دغدغه های دستگاه قضایی، صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال است که در هشت ماهه نخست امسال هزار و چهار هکتار از اراضی ملی به بیت المال اعاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی جمادی در نشست مشترک اعضای شورای قضایی استان بوشهر با مجمع نمایندگان مردم استان بوشهردر مجلس شورای اسلامی به تأثیرات مهم تعامل مجموعه های قضایی با نمایندگان مردم در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اطلاع آنها از مسائل و مشکلات قضایی وضرورت توجه نمایندگان مردم به مسائل قضایی مردم موجب تعامل و همدلی و هم افزایی بیشتر می شود و می توان در پیشبرد رفع بهتر مشکلات موجود گام برداشت رییس کل دادگستری استان بوشهر به آمار پرونده های قضایی پرداخت و اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال 142 هزار و 530 فقره ورودی پرونده در دادگستری بوده که 144 هزار 393 فقره پرونده در همین زمان مختومه شده است.

جمادی به نحوه رسیدگی به پرونده ها اشاره کرد و گفت: دادگستری استان بوشهر در رسیدگی به پرونده ها چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی عملکرد مثبتی دارد.

رییس شورای قضایی استان بوشهر به پرونده های معوق اشاره و تصریح کرد: رسیدگی جدی پرونده های معوق در تمامی حوزه های قضایی در دستور کار قرار گرفت تا جایی که بیشتر از 75 درصد پرونده های معوق مربوط به سال های قبل تعیین تکلیف و مختومه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 هکتار از اراضی ملی در بوشهر به بیت المال بازگشت

1000 هکتار از اراضی ملی در بوشهر به بیت المال بازگشت