مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-09اقتصادي

معلولیت محدودیت است، اما ...


معلولیت عارضه ای است که به دلایل مختلف برای افراد رخ می دهد ولی مسئله مهمی که در رابطه با افراد دارای معلولیت وجود دارد، این است که این افراد نیز حق استفاده از امکانات جامعه و حضور در اجتماع دارند.

- گاهی دید نامناسب نسبت به افراد دارای معلولیت، رعایت نکردن قانون و مناسب سازی در اماکن و معابر، محدودیتی برای این افراد به وجود آورده و باعث گوشه نشینی افراد دارای معلولیت می شود.

بهروز مرصعی، کارآفرین موفق زنجانی که خود از جامعه معلولان استان زنجان است، مرداد 94 بعد از تحقیق و رسیدن به این نتیجه که محصولات کشاورزی در استان زنجان به صورت نامناسبی عرضه می شود، شرکت فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی را با اشتغال زایی برای دو نفر تاسیس کرد و در حال حاضر این تعداد کارگر به 26 نفر به صورت مستقیم و 68 نفر به صورت غیرمستقیم رسیده است.

همچنین این فرد برای اولین بار در استان زنجان و سومین بار در کشور برای شست وشوی محصولات خود از سیستم اوزون (O3) استفاده می کند که در کنار این اقدامات با سپردن برخی از کارهای اولیه به بانوان در خانه توانسته است برای بانوانی که به هر دلیلی نمی توانند بیرون از خانه کار کنند نیز اشتغال زایی کند.

بهروز مرصعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خوشحال هستم که می توانم با دوستان خودم در شرکت همکاری داشته باشم، اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولیت محدودیت است، اما ...

معلولیت محدودیت است، اما ...