مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-09اجتماعي

برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرآموزان و هنرجویان در «شاد»


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی آثار هنرآموزان و هنرجویان هنرستان ها در پیام رسان «شاد» خبر داد.

- حاجیعلی سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فراخوان ایده های خلاقانه در آموزش مجازی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان مدارس متوسطه دوم نظری اظهار کرد: اولین نمایشگاه مجازی آثار هنرآموزان و هنرجویان هنرستان ها در پیام رسان شاد برگزار می شود.

وی گفت: در پی تشکیل کارگروه آموزش مجازی با هدف ارتقای سطح مهارت و سواد رسانه ای دبیران در راستای کیفیت بخشی به تدریس در کلاس های درس برخط، به منظور تبادل تجارب فرهنگیان و دانش آموزان در زمینه فعالیت های مربوط به فرایندهای یاددهی-یادگیری الکترونیکی، قصد داریم با گردآوری مجموعه نفیسی از ایده های خلاقانه و به اشتراک گذاری آن ها در پیام رسان شاد، گامی دیگر در زمینه دانش افزایی و رشد و توسعه حرفه ای دبیران در شرایط کنونی برداریم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ملایر در بیان اهمیت گسترش فعالیت های متنوع آموزشی، پرورشی و پژوهشی در بستر فضای مجازی افزود: ادامه فعالیت های مدارس در فضای مجازی، از انعطاف پذیری در هنگام مواجه شدن با تغییر و توانایی رهایی از انگاشت های نامناسب با حال، جرات کار کردن موثر در دنیای نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرآموزان و هنرجویان در «شاد»

برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنرآموزان و هنرجویان در «شاد»