مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-09پزشكي

این بیماری گاهی شادتان می کند و گاهی غمگین!


بیماری دوقطبی از اختلالات روان پزشکی است که مربوط به اختلال در هیجانات و احساسات فرد می شود و دارای دو مرحله بیماری، شامل قطب شیدایی و قطب افسردگی است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:حال و روز خوبی ندارد و مدام در خود فروفته؛ همچون افراد افسرده و غمگین گوشه اتاقش گز کرده و انگار که دنیای آرزوهایش به پایان خود رسیده است.

انواع و اقسام داروهای اعصاب را امتحان کرده و به اصطلاح خودش یک پا داروشناس اعصاب و روانپزشک تجربی شده؛چراکه 20 سال گرفتار این بیماری مزمن است؛همان بیماری که از یک روز شوم زمستانی و زمانی که تنها 20 بهار از عمرش بیشتر سپری نشده بود،  در صبحگاه مشترک محل خدمت سربازی با حالت ناگهانی و غافلگیر کننده سرگیجه و بی حالی، او را نقش بر زمین کرد.

پزشک محل خدمت با معاینه حال و روزش خبر از بیماری مرموزی می دهد و خلاصه، اینها همه بهانه ای می شود تا به بیماری اعصاب و روانی مبتلا شود که نامش را دوقطبی می نامند.

همان بیماری که حالا بیش از 22 سال با آن خو گرفته و زندگی می کند.

از روزهای سختی که باید برای آرامش اعصاب خود، روزی 20 قرص رنگ و وارنگ اعصاب می خورد تا نسخه های مختلف پزشکان  اعصاب و روانی که برای او تجویز می کردند اما هرکدام همچون مُسکنی، تنها چند روز آرامش می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بیماری گاهی شادتان می کند و گاهی غمگین!

این بیماری گاهی شادتان می کند و گاهی غمگین!