مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-09اقتصادي

آمادگی ساخت 160 واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا


مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا از آمادگی ساخت 160 واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، انصاری جابری روز گذشته از بانک های عامل اعطای تسهیلات مسکن مددجویان و نیازمندان در این شهرستان بازدید کرد و با بررسی روند انعقاد قرارداد و آزاد سازی اقساط  مسکن محرومین از ساخت 160 واحد مسکن مددجویی در این شهرستان در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه این واحد های مسکونی در قالب 3500 واحد مسکن نیازمندان که در استان فارس احداث می شود ساخته خواهد شد افزود: بنیاد مسکن امور تشکیل پرونده ، معرفی به بانک و پیگیری پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این حوزه را دنبال می کند.

مدیربنیاد مسکن شهرستان فسا همچنین گفت: 48 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه اختصاص یافته که به صورت وام های کم بهره به مددجویان و متقاضیان پرداخت می شود.

وی ادامه داد : تا کنون دو متقاضی تحت پوشش بهزیستی و پنج متقاضی تحت پوشش کمیته امداد برای برخوردار یاز این تسهیلات اقدام کرده اند.

انصاری جابری با بیان اینکه به هر یک از واحدهای مسکونی در حال احداث در در این شهرستان 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت می شود افزود: این تسهیلات با دوره بازپرداخت 12 ساله و کارمزد پنج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ساخت 160 واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا

آمادگی ساخت 160 واحد مسکن نیازمندان توسط بنیاد مسکن فسا