مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-09حوادث

دستگیری سارق و جاعل حرفه ای/کشف خودروی 3 میلیاردی سرقت شده از پارکینگ فرودگاه امام


رییس پلیس فرودگاه های کشوراز کشف خودروی 3 میلیاردی سرقت شده از پارکینگ فرودگاه امام و دستگیری سارق و جاعل حرفه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری جاعل و سارق حرفه ای خبر داد.

سردار حسن مهری در تشریح خبر فوق، اظهار داشت: در پی دادخواهی فردی در ارتباط با سرقت یک دستگاه خودروی خارجی از داخل پارکینگ طبقاتی فرودگاه حضرت امام (ره)، کارشناسان آگاهی پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا پس از بررسی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم در این ارتباط شدند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد فرد مظنون که در زمینه طراحی و ساخت انواع سوییچ های الکترونیکی خودروهای خارجی فعالیت می کند در پی تماس تلفنی فرد جاعل و رویت اسناد مالکیت خودروی جعل شده به پارکینگ فرودگاه امام برای ساخت سوییچ مراجعه می کند.

فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا درخصوص شگرد متهم اصلی بیان داشت: با انجام تحقیقات لازم و شناسایی 9 نفر از کسانی که بیشترین ارتباط را با جاعل و سارق مورد نظر داشتند معلوم شد متهم اصلی در ازای پرداخت مبالغ بسیار ناچیز به افراد نیازمند مدارک شناسایی آن ها را اخذ و اقدام به جعل، کلاهبرداری، سرقت و افتتاح حساب بانکی به اسم این افراد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق و جاعل حرفه ای/کشف خودروی 3 میلیاردی سرقت شده از پارکینگ فرودگاه امام

دستگیری سارق و جاعل حرفه ای/کشف خودروی 3 میلیاردی سرقت شده از پارکینگ فرودگاه امام