مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-09دانش

زادمهر: نشریات دانشجویی با بی توجهی مسئولان چاپ نمی شوند


محمد زادمهر دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و مولف کتاب روزنامه نگاری دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: - دبیر کل سابق جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نشریات دانشجویی به عنوان یکی از بنیادین ترین بخش های فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها به بهانه اینکه دانشجویان نشریه مطالعه نمی کنند چاپ نمی شود.

محمد زادمهر دبیر کل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و مولف کتاب روزنامه نگاری دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نشریات دانشجویی به عنوان یکی از بنیادین ترین بخش های فعالیت های دانشجویی در دانشگاه ها به بهانه اینکه دانشجویان نشریه مطالعه نمی کنند چاپ نشده و با بی توجهی مسئولین روبه رو هستند.

وی افزود: کتاب روزنامه نگاری دانشجویی با در نظر داشتن سوابق حضورم در نشریات دانشجویی و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی این حوزه در تعدادی از استان های کشور یک تجربه نگاری است که تقریبا اغلب موارد ذکر شده، توسط بنده سنجیده و اجرایی شده است.

در دوره فعلی حضور و فعالیت در نشریات دانشجویی با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و ضرورت فعالیت و حضور نشریات دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روزنامه نگاری و نحوه مطلوب استفاده از ابزار های متنوع این رشته با نگاه حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زادمهر: نشریات دانشجویی با بی توجهی مسئولان چاپ نمی شوند

زادمهر: نشریات دانشجویی با بی توجهی مسئولان چاپ نمی شوند