مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-09ورزشي

15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی ها از 24 آذر در قم


اسامی کادر فنی و لیست نهایی بازیکنان تیم خانه بسکتبال قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بسکتبال قم که بعد از حدود سه سال بار دیگر قصد حضور در رقابت های لیگ دسته اول بزرگسالان ایران را دارد، با ترکیبی از چهره های با سابقه و قدیمی در کنار تعدادی از نخبه ها و بازیکنان آینده دار این رشته به سرمربیگری یکی از مربیان با سابقه بسکتبال ایران به میدان می رود.

عباس مرشدی که دقیقا 10 سال قبل تیم راه و ترابری قم را در مسیر صعود به مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران هدایت کرد و با تیمش به مقام قهرمانی لیگ دسته اول ایران دست یافت، حالا بار دیگر به قم آمده و سرمربی تیم خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول سال 1399 بسکتبال کشور است.

محمود حاجی اسماعیلی یکی از چهره های شاخص داوری بسکتبال قم و ایران مسوولیت سرپرستی تیم خانه بسکتبال قم را در لیگ دسته اول امسال بر عهده دارد و مربیان این تیم حمیدرضا سلیمی و مهدی رحیمی هستند، ضمن اینکه سجاد عبداللهی به عنوان مربی بدنساز در نماینده قم حضور دارد.

15 بازیکن تیم خانه بسکتبال قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور شامل سبحان صمدی، مجید نادری، مهیاد کاویانی، حامد معصومی، وحید طبیبی، محمدرضا غفاری، محمدامین آناه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی ها از 24 آذر در قم

15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی ها از 24 آذر در قم