مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-09فناوري

اهدای گوشی دست دوم به دانش آموزان نیازمند


سایت دیوار در کمپین خیریه ای از مردم دعوت کرده تا با اهدای گوشی و تبلت دست دوم و بدون استفاده ای که در خانه دارند، زمینه تحصیل دانش آموزان محروم را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دیوار، در این کمپین شرکت های شاتل موبایل و اسنپ نیز همراه دیوار هستند.

شاتل موبایل با ارائه سیم کارت دیتا و یک ماه اینترنت رایگان در این کار خیر همراه شده و اسنپ نیز هزینه ارسال دستگاه ها با پیک در شهر تهران و هزینه رفت و برگشت به اداره پست را در سایر شهرهای کشور بر عهده گرفته است.

از زمان شیوع کرونا در ایران، درس و کلاس و مدرسه هم به شکل آنلاین برگزار شده و دانش آموزان بسیاری در شرایط اقتصادی کنونی توان تهیه یک گوشی یا تبلت برای استفاده از اپلیکیشن شاد را ندارند.

شرکت دیوار طی فراخوانی از مردم درخواست کرده تا گوشی یا تبلت های کارکرده یا نو خود را که از آن ها استفاده نمی کنند به کمپین اهدای گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

روابط عمومی دیوار اعلام کرده که این شرکت در مرحله اول 100 تبلت دانش آموزی نو به این کمپین اهدا کرده و کارمندان دیوار نیز داوطلبانه پیش از اجرای کمپین با جمع آوری مبالغی توانستند تعداد 16 تبلت برای اهدا به دانش آموزان نیازمند تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گوشی دست دوم به دانش آموزان نیازمند

اهدای گوشی دست دوم به دانش آموزان نیازمند