مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-09سياسي

تصویب لایحه بودجه دفاعی در مجلس نمایندگان آمریکا علیرغم تهدیدات ترامپ


لایحه بودجه دفاعی 741 میلیارد دلاری آمریکا در سال مالی 2021 به اتفاق آرا در مجلس نمایندگان تصویب شد و برای تایید نهایی به سنا رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات های آمریکا روز سه شنبه به وقت آمریکا به اتفاق آرا لایحه بودجه دفاعی 741 میلیارد دلاری را علیرغم تهدید وتوی رییس جمهور آمریکا تصویب کرد.

اکثریت 335 رای موافق در مقابل 78 رای مخالف درست چند ساعت بعد از آن ثبت شد که ترامپ تهدید خود درباره وتو کردن این لایحه را تکرار کرد و خواستار سخت گیری قانون گذاران در مقابل شرکت های رسانه های اجتماعی شد که ترامپ مدعی است علیه او در هنگام انتخابات مغرضانه عمل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک تایمز ، او پیشتر در توییتی نوشت قانون بسیار ضعیف دفاع ملی را وتو می کند مگر این که بخش 230 باطل شود.

طبق ماده 230 قانون اساسی آمریکا، شرکت هایی نظیر فیس بوک و توییتر می توانند محتوای مجرمانه، حاوی دروغ پراکنی و پیام های تهدیدآمیز و دارای مظمون تروریستی را حذف کنند.

با این حال ترامپ معتقد است این شرکت ها ناشر محسوب نمی شوند و فقط بستری برای اشتراک گذاری عقاید افراد هستند و بنابراین حق ندارند در محتوای منتشر شده دخل و تصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه بودجه دفاعی در مجلس نمایندگان آمریکا علیرغم تهدیدات ترامپ

تصویب لایحه بودجه دفاعی در مجلس نمایندگان آمریکا علیرغم تهدیدات ترامپ