مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-09سياسي

ایجاد سرپناه شبانه ویژه کارتن خواب ها در کوی ولیعصر اراک


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی از ایجاد سرپناه شبانه ویژه کارتن خواب ها در کوی ولیعصر اراک(چشمه موشک) خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی از ایجاد سرپناه شبانه ویژه کارتن خواب ها در کوی ولیعصر اراک(چشمه موشک) خبر داد.

احمد سجادی نوزدهم آذرماه در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به بازدید از پاتوق معتادان در شهر اراک، اظهار کرد: پیرو بازدیدهای صورت گرفته تصمیم بر ایجاد یک سرپناه شبانه برای کارتن خواب ها در کوی ولیعصر حداقل برای 30 نفر گرفته شد که بهزیستی به دلیل کمبود منابع مالی در امر ایجاد این مرکز وارد نشد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع بهزیستی، موسسه تولدی دوباره به موضوع ورود کرد و با تامین اعتبار 100 میلیون تومانی از موسسه مرکزی خود در تهران، این سرپناه را در کوی ولیعصر ایجاد خواهد کرد.

مکان مورد نظر برای اینکار شناسایی شده است، اما با گذشت 30 روز از تصمیم ایجاد مرکز، هنوز مجوز از سوی بهزیستی صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به راه اندازی گرمخانه شهر اراک ویژه اسکان معتادان، افزود: در حال حاضر مدیریت این مجموعه توسط شهرداری اراک انجام می شود، اما باید مدیریت به فردی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سرپناه شبانه ویژه کارتن خواب ها در کوی ولیعصر اراک

ایجاد سرپناه شبانه ویژه کارتن خواب ها در کوی ولیعصر اراک