مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-09اجتماعي

اختصاص 6 نمره ارزشیابی درس تربیت بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان


معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از اختصاص 6 نمره ارزشیابی درس تربیت بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در نوبت اول خبر داد.

- معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از اختصاص 6 نمره ارزشیابی درس تربیت بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در نوبت اول خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه درباره اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان کوچ ، در خصوص چگونگی اختصاص 6 نمره از درس تربیت بدنی به این طرح در ارزشیابی نوبت اول دانش آموزان آمده است: با فرارسیدن ارزشیابی نوبت اول، مقتضی است طبق دستورالعمل ارسالی اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در شرایط کرونا به ادارات آموزش وپرورش استان های کشور، 6 نمره از بارم درس تربیت بدنی در سه حیطه مهارت های ورزشی، آمادگی جسمانی و موضوعات دانشی به اجرای طرح کوچ اختصاص یابد.

این اطلاعیه می افزاید: بر این اساس در حیطه مهارت های ورزشی طرح کوچ، با توجه به پوشه کاری دانش آموز و مشاهده رفتار توسط والدین 2 نمره، در حیطه آمادگی جسمانی طرح، انجام تکالیف حرکتی آمادگی جسمانی، با توجه به پوشه کاری دانش آموز و مشاهده رفتار توسط والدین 2 نمره و در بخش موضوعات دانشی با توجه به پروژه های دانشی و آزمون های آنلاین معلم ساخته طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 نمره ارزشیابی درس تربیت بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

اختصاص 6 نمره ارزشیابی درس تربیت بدنی به طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان