مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-09ورزشي

ایجاد شغل برای 6 نفر با پرورش یک اسب


دبیر هیات سوارکاری خوزستان با بیان اینکه پرورش اسب و برگزاری مسابقات آن در سبک های مختلف یک صنعت به حساب می آید، گفت: پرورش یک اسب به تنهایی می تواند برای شش نفر شغل ایجاد کند.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات سوارکاری خوزستان با بیان اینکه پرورش اسب و برگزاری مسابقات آن در سبک های مختلف یک صنعت به حساب می آید، گفت: پرورش یک اسب به تنهایی می تواند برای شش نفر شغل ایجاد کند.

رضا رجبی فر در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکل هیات برای برگزاری رقابت های سوارکاری کشوری در اهواز، اظهار کرد: طبق جلسه چند روز پیشِ شورای ورزش که در استانداری خوزستان برگزار شد، با قول استاندار و معاون عمرانی او، مقرر شد پیست سوارکاری نیرو تا پایان مسابقات پیش رو در اختیار سوارکاران قرار بگیرد.

این مسابقات به احتمال بسیار نیز هفته آینده در پیست نیرو برگزار خواهد شد، ضمن اینکه باید برای حل کلی مشکل پیست در خوزستان، اقداماتی انجام شود، هرچند این موضوع امری زمان بر خواهد بود.

وی درباره میزان درآمدزایی از پرورش اسب و رشته سوارکاری، گفت: در تمام دنیا مسابقات کورس را صنعت و مسابقات زیبایی را نمایش (شو) می دانند، ضمن این که پرورش اسب و برگزاری مسابقات آن در سبک های مختلف نیز یک صنعت به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شغل برای 6 نفر با پرورش یک اسب

ایجاد شغل برای 6 نفر با پرورش یک اسب