مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:502020-12-09اجتماعي

جداره های سطح شهر ملایر چشم نواز می شوند


شهردار ملایر از پاکسازی و امحای آلودگی های بصری با اجرای طرح های متنوع نقاشی دیواری ‏در جداره های شهر خبر داد و گفت: به منظور بهبود وضعیت بصری و آراستن سیما و منظر ‏شهری جداره های سطح شهر ملایر با استفاده از رنگ آمیزی و نقاشی دیواری پاکسازی شد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از پاکسازی و امحای آلودگی های بصری با اجرای طرح های متنوع نقاشی دیواری ‏در جداره های شهر خبر داد و گفت: به منظور بهبود وضعیت بصری و آراستن سیما و منظر ‏شهری جداره های سطح شهر ملایر با استفاده از رنگ آمیزی و نقاشی دیواری پاکسازی شد.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: آراستن سیما و منظر شهری، اشاعه فرهنگ زیباشناسی، ارتقای کیفیت محیط زیست شهری، بازسازی چشم اندازهای عمومی، رفع بن بست های بصری و زیباسازی و تلطیف جداره های شهری از عمده اهداف شهرداری در اجرای این طرح است.

وی با تأکید بر اهمیت زیباسازی فضای شهری و تأثیر آن در روحیه شهروندان، افزود: طرح های متنوع نقاشی دیواری در راستای زیباسازی محیط شهری و امحای دیوار نوشته های موجود در سطح شهر در حال اجراست.

بابایی ادامه داد: بدین منظور تاکنون مقدار 15 هزار مترمربع از جداره های سطح شهر رنگ آمیزی و 2100 مترمربع نقاشی دیواری اجرا شده است و تلاش داریم با ارائه خدمات بهینه و ایجاد فضای بسیار آرام و بی دغدغه در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداره های سطح شهر ملایر چشم نواز می شوند

جداره های سطح شهر ملایر چشم نواز می شوند