مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 22:202020-12-08فرهنگي

فصل دوم سریال نجلا کلید می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نجلا تلویزیون را وارد اربعین سرخ کرد، بسیاری از خوزستانی ها و آبادانی ها و حتی دیگر شهرهای ایران با این سریال ارتباط برقرار کردند.

- سریال تلویزیونی نجلا بعد از تقاضای مختلف مردمی و صداوسیما، این روزها در حال طراحی و آماده کردن فیلمنامه فصل دوم اند تا 1400 تولید آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نجلا تلویزیون را وارد اربعین سرخ کرد، بسیاری از خوزستانی ها و آبادانی ها و حتی دیگر شهرهای ایران با این سریال ارتباط برقرار کردند.

برای اولین بار سریالی با مضمون اربعین ساخته می شد و کارگردان جوانی که برای تئائری ها بیشتر از تلویزیونی ها شناخته شده است.

خیرالله تقیانی پور کارگردان این مجموعه تلویزیونی به ایده اولیه این سریال اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه در پیاده روی اربعین به فکر افتادم نجلایی ساخته شود، گفت: جالب است که داستان نجلا و رسیدن به اربعین چطور شکل گرفت در دل پیاده روی هایی که خودم می رفتم در ذهنم بود که اینجا می شود فیلم جاده ای خوبی ساخت، تا اینکه یکی از دوستان ما را به دفترش دعوت کرد و ایده یک خطی گفت، گفت من فیلم کوتاهی دیدم که در آن نشان می داد رژیم بعث آن موقع شدیداً اجتماعات مذهبی را و دینی را ممنوع کرده بود، مینی بوسی را هُل می دادند به بهانه ای که خراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل دوم سریال نجلا کلید می خورد

فصل دوم سریال نجلا کلید می خورد