مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-08اجتماعي

کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان پذیرای آثار فرهنگیان و دانش آموزان است


کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور می توانند در پنجاه و یکمین دوره کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان شرکت کنند.

- ایسنا/اصفهان کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور می توانند در پنجاه و یکمین دوره کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان شرکت کنند.

محبوبه توتونی مفرد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دوره از کنفرانس به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شده و کمیته ترویج ریاضی این رخداد علمی، پذیرای آثار پژوهشی و تحقیقاتی فرهنگیان و دانش آموزان است که به مدت یک روز و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همگانی سازی ریاضی از مباحث جدیدی است که در جهان مورد توجه قرار گرفته است و برای کشور ما اهمیتی دو چندان دارد و شرکت جامعه بزرگ آموزش و پرورش در این کنفرانس یکی از مهم ترین قدم ها برای سامان دادن به آموزش ریاضیات کشور است.

کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، تصریح کرد: این کنفرانس فرصتی است که جامعه آموزش و پرورش یافته های تحقیقاتی خود را با جامعه دانشگاهی به اشتراک بگذارند و تجربه زیسته و پژوهش های علمی معلمان در آموزش ریاضی، ریشه یابی مشکلات و ارائه راهکار بهبود آن می تواند نقشه راه در فرآیند تدوین و تألیف کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان پذیرای آثار فرهنگیان و دانش آموزان است

کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان پذیرای آثار فرهنگیان و دانش آموزان است