مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 18:002020-12-08بين الملل

دستگاه های اطلاعاتی نیجریه از فناوری صهیونیستی علیه مخالفان بهره می برند


گزارش یک دانشگاه کانادایی نشان می دهد که رژیم نیجریه با استفاده از نرم افزارهای صهیونیستی تماس ها و پیامک های مخالفان خود را رصد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش جدیدی که روز سه شنبه متتشر شد حکایت از آن دارد که  دستگاه های اطلاعاتی نیجریه ازنرم افزارهای جاسوسی رژیم صهیونیستی برای نظارت بر تماس های تلفنی و پیامک های شهروندان این کشوراستفاده می کنند.

به نوشته روزنامه مورنینگ استار تحقیقات دانشگاه تورنتو نشان داد که دستگاه های امنیتی نیجریه دستکم در 25 ایالت از نرم افزار ساخت شرکت  Circles استفاده کرده اند.

در این گزارش آمده است که Circles، شرکت مستقردر تل آویو، یک شرکت هکری است که نرم افزار آن به نام Pegasus ، توسط چندین دولت برای جاسوسی  از مخالفان با کنترل تلفن های هوشمند، دوربین ها و میکروفون ، و استخراج اطلاعات شخصی کاربران استفاده می شود.

براساس این گزارش، حداقل دو نهاد امنیتی در نیجریه از فناوری جاسوسی Circles استفاده کرده اند که یکی از آنها آژانس اطلاعاتی دفاعی نیجریه است.

گزارش ها از نیجریه حاکیست که کمیته قضایی  این کشور شهادت مکتوب شماری از شهود مبنی بر قتل تظاهرات کنندگان به ضرب گلوله سربازان ارتش را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اطلاعاتی نیجریه از فناوری صهیونیستی علیه مخالفان بهره می برند

دستگاه های اطلاعاتی نیجریه از فناوری صهیونیستی علیه مخالفان بهره می برند