مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-08اقتصادي

137 پروژه عمرانی و اشتغال در غرب کشور در دست اجراست


راهبر طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی گفت: 137 پروژه عمرانی و اشتغال در غرب کشور با اعتبار 145 میلیارد تومان جاری و در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با حضور راهبر طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی صورت  جلسه هم اندیشی و هم افزایی نهاده‍ای آبادانی و پیشرفت مناطق غرب کشور با محوریت تبادل دانش، تجربه، تخصص و افزایش انگیزه و نشاط در شهرستان هلیلان برگزار شد.

رضا ولی بیگی راهبر طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در این نشست گفت: نشست یک روزه ای که امروز خدمت مسئولین نهادهای آبادانی و پیشرفت به همراه تیم های تخصصی این نهادها با هدف افزایش همکاری ها، هم افزایی، تبادل تجربه، دانش و تخصص، افزایش انگیزه و نشاط برگزار شد.

وی افزود: 137 پروژه عمرانی و اشتغال در غرب کشور با اعتبار 145 میلیارد تومانی جاری و در حال اجرا است که افزون بر این 61 میلیارد تومان هم اعتبار برای تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه پیش بینی شده است.

راهبر طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی گفت: بنیاد مستضعفان در غرب کشور در دو منطقه کرمانشاه (سرپل ذهاب و فیروزآباد) دو شهرستان ایلام( هلیلان و ملکشاهی) و شهرستان سرو آباد کردستان مشغول خدمت رسانی است و در هر نهاد آبادانی هفت نفر تیم تخصصی در حوزه های عمران، فرهنگ، اقتصاد و معیشت و سلامت و طب در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 پروژه عمرانی و اشتغال در غرب کشور در دست اجراست

137 پروژه عمرانی و اشتغال در غرب کشور در دست اجراست