مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-08سياسي

گرفتار شدن 10هزار نفر از روستاییان در سیل صحت نداشت


گرفتار شدن 10هزار نفر از روستاییان در شهرستان رودان در سیل روز گذشته صحت نداشت.

- مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار خبر گرفتار شدن 10 هزار نفر در روستاهای رودان گرفتار سیل شدند بیان داشت: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند و انتظار می رود در انعکاس اخبار و اطلاعات همه جوانب را در نظر بگیرند و منصفانه عمل کنند.

فرماندار رودان در خصوص گفتگوی رییس شورای روستای ماشنگی با یکی از خبرگزاری ها افزود: روز قبل از بارندگی جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد و شهردار زیارتعلی نیز در این جلسه حضور داشت و اقداماتی که باید صورت می گرفت به اعضا یادآوری شد.

وی ادامه داد: حداقل در یک سال گذشته بیش از سه مرتبه از منطقه مورد اشاره بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم در راستای کاهش مشکلات تردد بین زیارتعلی و ماشنگی صورت گرفت.

غلامپور احداث پل ماشنگی را از اولویت های شهرستان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی این طرح اعتباری حدود 40 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و در خصوص زمان و نحوه اجرای این پروژه مراجع ذیربط باید پاسخگو باشند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودان گفت: در مدت بارندگی با تمام بخشداران مستمرا در ارتباط بودم و گزارشات را به صورت لحظه ای دریافت می کردم و در خصوص اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن 10هزار نفر از روستاییان در سیل صحت نداشت

گرفتار شدن 10هزار نفر از روستاییان در سیل صحت نداشت