مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-08دانش

کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران


انجمن علمی دانشجویی مهندسی گیاهپزشکی دانشگاه رازی کرمانشاه کارگاه کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی گیاهپزشکی دانشگاه رازی کرمانشاه کارگاه کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با همکاری انجمن های علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا (س) و مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با تدریس دکتر حمیدرضا پوریان ـ متخصص کنترل بیولوژیک آفات و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی برگزار می شود.

عوامل، اهداف و روش های کنترل بیولوژیک ، تاریخچه کنترل بیولوژیک در ایران ، نحوه کنترل کیفی عوامل کنترل بیولوژیک ، آشنایی با نگرانی های موجود در زمینه کنترل بیولوژیک ، نحوه تولید انبوه عوامل بیولوژیک و تجاری سازی در ایران و آشنایی با فناوری های نوین زیستی در کنترل بیولوژیک آفات از جمله سرفصل های مورد تدریس در این کارگاه هستند.

دوره کنترل بیولوژیک آفات سه شنبه و چهارشنبه 9 و 10 دی از ساعت 14 تا 16:30 برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن می توانند به نشانه @Kosar_taherian پیام دهند یا با شماره 09028541421 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران

کنترل بیولوژیک آفات و جایگاه آن در کشاورزی ایران