مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-08بين الملل

هوآوی به پیشتازی خود در تجهیزات مخابراتی ادامه می دهد


بر اساس آمارهای جدید ارائه شده از سوی مراکز مختلف هوآوی موفق شده است جایگاه نخست تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی در سال های 2019 و سه فصل از سال 2020 میلادی را به خود اختصاص دهد.

- شرکت هوآوی را باید به عنوان یکی از پیشتازان صنعت تجهیزات مخابراتی معرفی کرد که توانسته نقش بسیار مهمی در زمینه توسعه زیرساخت های مخابراتی در سراسر جهان ایفا کند.

از زمانی که برخی از محدودیت ها به دلایلی که تاکنون اثبات نشده اند برای هوآوی وضع شد؛ هوآوی توانسته عملکرد قابل توجه ای را در عرصه های مختلف داشته باشد و نتایج و آمارهای به دست آمده خیره کننده است.

بد نیست بدانید متحدان آمریکا به واسطه تبعیت از آن، شرایط کار را برای هوآوی سخت کردند، اما تمام این اقدامات نتوانستند مانع اراده عظیم هواوی برای پیشبرد هدف هایی که تعیین کرده بود، شوند.

صنعت تجهیزات مخابراتی با این که هوآوی در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند موفق شد به موفقیت های قابل قبولی در سراسر جهان دست پیدا کند، اما فعالیت این کمپانی فقط به این زمینه محدود نمی شود.

هوآوی تلاش زیادی برای توسعه زیرساخت های تجهیزات مخابراتی انجام داده و در زمینه راه اندازی و گسترش شبکه 5G هم در سطح جهان، پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوآوی به پیشتازی خود در تجهیزات مخابراتی ادامه می دهد

هوآوی به پیشتازی خود در تجهیزات مخابراتی ادامه می دهد